czwartek, 6 czerwca 2013

Początki bywają trudne

Cześć, nazywam się Philippe i uczęszczam do Liceum Ogólnokształcącego, a to będzie mój pierwszy blog tematyczny który zadedykuje filmom z rożnych zakątków świata.

   Będę tutaj właściwie opisywał rożne produkcje niektóre polecał a niektóre nie. Mój blog ma głownie za cel pokazanie Wam filmów wartych poświęcenia dwóch godzin oraz pokazaniu wam filmy przeze mnie obejrzanych.
Będą to filmy z różnych lat o różnych tematykach,ale będę także przyglądał się niektórym aktorom oraz reżyserom opisując krótko ich przygodę z filmami i oczywiście nie mam ochoty zanudzać Wam życia, ponieważ sam nie jestem stuknięty na punkcie filmów(choć znam taką osobę). 

Wracając do tematu mam nadzieje, że nie będziecie znudzeni moimi długimi monologami, ponieważ staram się pisać tak, aby Was nie zanudzić na śmierć.

Pozdrawiam i życzę miłego czytania moich kolejnych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz